21. maj 2009

5 dejstev

1. Da sem naročena na SIOL internet 20M/20M in da se mi še nikoli ni
povezalo na več kot 10M! Bi klicala operaterja, ampak....Ta mi je
nazadnje dopovedoval, da naj v televiziji izbišem cookije, saj bom lahko
le tako dostopala do "izobraževalnega programa"... Komunikacija se je žal,
končala neuspešno. Zaključek le-te je še bolj vprašljiv.

2. Še vedno vztrajam, da sem višja od 163 cm in da so me na zdravniškem
pregledu narobe izmerili!

3. Da bi se morala ukvarjati z bioenergetiko. Zakaj? Če si dam kovanec
na čelo, tam tudi ostane!
Ne izklučujem opcije magneta v lobanji-kakršnegakoli...

4. Da je japonski raziskovalec odkril nekaj zame...Ob določeni melodiji,
ki bi jo naložila na svoj mobilnik in si jo predvajala 10 dni, 20 x na dan,
bi se obseg mojih prsi povečal za najmanj 3 cm!
Vir - Računalniške novice, maj 2009

5. Da sem kofetkala z osebo A. Tudi po eni uri druženja, mi je korelacija
As - oseba A neznanka :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar